خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
کد خبر : 39703
Share

حمید: 557 تعاونی فعال بانوان در خوزستان وجود دارد

معاون تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در خوزستان 557 تعاونی فعال بانوان داریم که برای بیش از 5 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.

معاون تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: در خوزستان 557 تعاونی فعال بانوان داریم که برای بیش از 5 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.
سعید حمید با اشاره به برگزاری نشستی با مدير كل امور بانوان استانداری و مسئولان كميسيون‌های امور بانوان فرمانداری‌ها اظهار کرد:‌ هدف از اين نشست، تقويت ارتباط كميسيون‌های امور بانوان در شهرستان‌ها و مدير كل خانواده و امور بانوان استانداری با مديران و  اعضای تشكل‌های بانوان است.
وی با اشاره به این‌که در خوزستان 557 تعاونی بانوان فعال داریم که برای بیش از 5 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند، افزود: دو شهرستان اهواز و مسجدسلیمان هر کدام به ترتیب با 86 و 74 تعاونی دارای بیشترین تعداد تعاونی بانوان در استان هستند كه فرصت شغلی ایجادشده در تعاونی‌های این دو شهرستان به ترتيب 1001 نفر و 616 نفر است.
معاون تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد:‌ بانوان نيمی از جمعيت فعال جامعه را به خود اختصاص می‌دهند و توانمندسازی زنان در حقيقت توانمندسازی جامعه است.
حمید عنوان کرد: زنان در استان خوزستان با ايجاد تعاونی‌هايی موفق ثابت كرده‌اند كه بر خلاف باور عموم تعاونی‌های بانوان نه تنها مظلوم نيستند بلكه به کمک دولت آمده‌اند تا در كاهش تصدی‌گری و حل مشكل اشتغال در ميان بانوان كمك كنند.
وی خاطرنشان کرد: تشكيل تعاونی‌های بانوان با ايجاد اشتغال وسيع در ميان اين قشر از جامعه بهترين راهكار برای ايجاد اشتغال و كاهش آسيب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.