خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
کد خبر : 39701
Share

بهادری: اولین تجربه دمای زیر صفر خوزستان در پاییز امسال / وارونگی دما ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ارتفاع 175 متری صبح امروز اینورژن (وارونگی دما) در اهواز از تداوم این پدیده در استان خبر داد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ارتفاع 175 متری صبح امروز اینورژن (وارونگی دما) در اهواز از تداوم این پدیده در استان خبر داد.
کوروش بهادری اظهار کرد: بر اساس خروجی مدل‌های هواشناسی، جریان نسبتا پایداری تا پایان هفته جاری در استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود و طی روزهای جاری، پدیده جوی خاصی در استان نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: همچنین پدیده اینورژن (وارونگی دما) که از امروز شروع شد را تا روز سه‌شنبه در برخی مناطق استان خوزستان شاهد خواهیم بود که موجب افزایش میزان آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی خواهد شد. امروز نیز ارتفاع پدیده اینورژن در اهواز به 175 متر رسید.
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به افت شدید دما از روز گذشته در استان، تصریح کرد: این روند دمایی تا فردا در خوزستان تداوم دارد. البته افت دما بیشتر از این نمی‌شود.
بهادری با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته برخی مناطق شمالی خوزستان دمای زیر صفر را تجربه کردند، عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ایذه و تاراز با منفی یک درجه سانتی‌گراد و گتوند با 29 درجه سانتی‌گراد به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین نقاط استان خوزستان بودند. همچنین تغییرات دمای هوای امروز اهواز بین 7 تا 16 درجه سانتی‌گراد در نوسان است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.