خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 39584
Share

تعدادی از سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق) خواستار حل مشکل خودشدند

تعدادی از سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق) روز چهارشنبه در مقابل ساختمان دادگستری خوزستان در اهواز به نشانه اعتراض تجمع کردند.

تعدادی از سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق) روز چهارشنبه در مقابل ساختمان دادگستری خوزستان در اهواز به نشانه اعتراض تجمع کردند.
در حدود 50 نفر از سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق) در اعتراض به مسدود بودن حساب های خود و پرداخت نشدن سپرده های آنها روز چهارشنبه در مقابل ساختمان دادگستری خوزستان تجمع کردند.
یکی از سپرده گذاران این تعاونی که خواست نام وی در خبر ذکر نشود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: 6 ماه از بسته شدن حساب سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق) می گذرد اما هیچ مسئول استانی و کشوری برای حل این مشکل وارد نشده و پاسخگوی سپرده گذاران نیست.
وی گفت: بالغ بر 65 درصد سپرده گذاران این تعاونی در خوزستان هستند و هیچ مسئول استانی پاسخ قطعی و درستی را به سپرده گذاران این تعاونی نمی دهد.
وی بیان کرد: پرونده رسیدگی به این موضوع در دادگستری مشهد است و با توجه به فراوانی سپرده گذاران این تعاونی در خوزستان، خواستار انتقال این پرونده به دادگستری خوزستان هستیم.
در تجمع امروز سپرده گذاران با در دست داشتن پلاکاردهایی خطاب به مسئولان، حل مشکل خود را خواستار شدند.آنها با دست زدن و سردادن شعار خواستار رسیدگی به مشکل خود شدند.
سپرده گذاران با سر دادن شعارهایی اعتراض خود را اعلام کردند. ماموران انتظامی برای حفظ آرامش و امنیت در محل تجمع مستقر بود.
حساب سپرده گذاران تعاونی وحدت (آرمان سابق)از ابتدای خرداد امسال به دستور بانک مرکزی به دلیل آنچه که نامعتبر اعلام شدن فعالیت این تعاونی عنوان شده بود مسدود شد.
در مرداد امسال تعاونی وحدت (آرمان سابق) با موسسه ملل ادغام شد.
در مهر امسال موسسه ملل در اطلاعیه ای اعلام کرد که سپرده گذاران تا سقف 30 میلیون ریال سپرده پول پرداخت می کند که باعث اعتراض صاحبان حسابی که سپرده بالاری داشتند شد.
تعاونی وحدت (آرمان سابق) در اهواز 34 شعبه و در اهواز 14 شعبه دارد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.