خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
کد خبر : 39169
Share

سرمربی تیم هندبال پتروشیمی مارون: می‌توانیم شکست‌ها را جبران کنیم

سرمربی تیم هندبال پتروشیمی مارون با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در لیگ برتر کشور، گفت: اگر چه تاکنون تمام بازی‌های‌مان را واگذار کرده‌ایم ولی عملکردمان هفته به هفته در حال بهتر شدن است و می‌توانیم نتایج را جبران کنیم.

سرمربی تیم هندبال پتروشیمی مارون با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در لیگ برتر کشور، گفت: اگر چه تاکنون تمام بازی‌های‌مان را واگذار کرده‌ایم ولی عملکردمان هفته به هفته در حال بهتر شدن است و می‌توانیم نتایج را جبران کنیم.
حبیب آلبوخنفر در خصوص دیدار تیمش در هفته پنجم لیگ برتر کشور، اظهارکرد: این هفته با تیم سنگ‌آهن بافت یزد بازی داریم که این تیم متشکل از بازیکنان تیم‌ملی است و تیمی قدر محسوب می‌شود. بازی سخت و سنگینی با نماینده یزد داریم.
وی با بیان این‌‌که شرایط‌مان نسبت به گذشته بهتر شده است، گفت: هفته قبل در بازی با تیم کازرون می‌توانستیم برنده شویم ولی بدشانسی آوردیم و مصدمیت بازیکنان اصلی‌مان و همچنین اشتباهات جزیی، باعث شدند که نتیجه را واگذار کنیم. ما یک بازی عقب‌افتاده با تیم گچساران هم داریم که احتمالا 23 آبان‌ماه برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم هندبال پتروشیمی مارون در پاسخ به این سوال که آیا سه هفته شکست متوالی نگران‌کننده نیست؟ گفت: بله، این وضعیت نگران کننده است و اگر چه تاکنون تمام بازی‌های‌مان را واگذار کرده‌ایم ولی عملکردمان هفته به هفته در حال بهتر شدن است و اگر در ادامه به مشکلی برنخوریم، می‌توانیم نتایج را جبران کنیم. در دیدارهایی که داشته‌ایم با اختلاف گل‌های کم، بازی را واگذار کرده‌ایم.
وی با ابراز رضایت از نحوه برگزاری مسابقات لیگ، خاطرنشان کرد: بازی‌ها به صورت منظم برگزار می‌شوند و مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار است. امسال تعداد تیم‌ها به هشت تیم رسیده است، در حالی‌که سال گذشته مسابقات با 10 تیم برگزار شد. برخی تیم‌ها مشکلاتی از جمله مالی داشتند که نتوانستند در لیگ شرکت کنند. حتی تیم کاشان هم که سال گذشته قهرمان ایران شده بود، امسال به دلایلی نتوانست در لیگ حضور داشته باشد.
آلبوخنفر در پاسخ به این سوال که حمایت شرکت پتروشیمی مارون تا این‌جای رقابت‌ها به چه صورت بوده است؟ عنوان کرد: با توجه به این‌که مدیرعامل شرکت‌ مشخص نشده، این بلاتکلیفی به تیم نیز وارد شده است و آن حمایتی که باید از یک تیم لیگ برتری شود، صورت نگرفته است، البته مسوولان شرکت پتروشیمی مارون تا آن‌جا که توانسته‌اند از ما حمایت داشته‌اند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.