خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
کد خبر : 39158
Share

حیدری: پیشنهاد واگذاری پارک‌های بانوان اهواز در پی عدم استقبال شهروندان

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای شهر اهواز با اشاره به استقبال بسیار کم از پارک‌های بانوان اهواز گفت: پیشنهاد واگذاری این پارک‌ها به بخش خصوصی پس از تبدیل به لایحه به صحن شورا خواهد رفت.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای شهر اهواز با اشاره به استقبال بسیار کم از پارک‌های بانوان اهواز گفت: پیشنهاد واگذاری این پارک‌ها به بخش خصوصی پس از تبدیل به لایحه به صحن شورا خواهد رفت.
حسین حیدری اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارش‌هایی از غیرفعال بودن پارک‌های بانوان اهواز، روز گذشته به همراه جمعی از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر و مسئولان از این پارک‌ها بازدیدی داشتیم.
وی تصریح کرد: دو پارک بانوان اهواز در دوره چهارم شورا احداث شده‌اند. در بازدیدی که از پارک شهروند داشتیم، مشکلات این پارک بررسی و دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر شد. اشتراکات برق این پارک، اشتراکات کارگاهی است و کفاف تأمین برق کل پارک را نمی‌دهد.
این عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در این راستا بنا شد که بحث اخذ اشتراک برق این پارک در اسرع وقت پیگیری شود. همچنین با توجه به اینکه محل استقرار این پارک دور از تردد و دسترسی عموم مردم قرار دارد، در این پارک با مسائل و مشکلات امنیتی مواجه هستیم که در این زمینه هم مقرر شد توسط شهرداری، بحث امنیت این پارک مورد پیگیری قرار گیرد.
حیدری افزود: مشکل دیگری که در مورد پارک شهروند داریم، این است که بهره‌بردار این پارک هنوز آن را تحویل نگرفته و در این پارک هنوز مشکل بهره‌برداری داریم. در این زمینه بنا شد تمهیدات لازم اندیشیده شود تا هرچه سریع‌تر این پارک سامان یابد.
وی با اشاره به بازدید روز گذشته از پارک بانوان گلستان بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب اهواز از حدود دو سه ماه پیش بحث تعمیر کانال شبکه فاضلاب پارک گلستان را در دست داشت که متأسفانه با وجود نظارت و پیگیری‌های شهرداری آن را رها کرد. در بازدید دیروز بنا شد که شهرداری این تعمیرات را انجام دهد.
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای شهر اهواز ادامه داد: مشکلات پارک بانوان گلستان اهواز با توجه به محل استقرار آن به نسبت از مسائل و معضلات پارک بانوان شهروند کمتر است. ضمن اینکه در حال حاضر بخش‌هایی از این پارک در حال استفاده است اما استقبال چندانی از این پارک نمی‌شود.
حیدری با اشاره به استقبال بسیار کم بانوان از پارک‌های بانوان اهواز بیان کرد: کمیسیون فرهنگی شورای شهر تصمیم گرفته تا برای بهره‌برداری و نگهداری بهتر از پارک‌های بانوان اهواز این دو پارک را به بخش خصوصی واگذار کند. این پیشنهاد پس از تبدیل به لایحه به صحن شورا خواهد رفت.
وی با تأکید بر لزوم انجام کارهای فرهنگی برای گرایش بانوان برای استفاده از پارک‌های بانوان سطح شهر اظهار کرد: زنان و دختران باید در اوقات فراغت خود از جایگاه‌هایی که مخصوص آنها در نظر گرفته شده است استفاده کنند که باید در این زمینه کار فرهنگی و اطلاع‌رسانی انجام شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.