خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
کد خبر : 39153
Share

شهریاری: ثبت‌نام 500 دانشجو برای شرکت در پیاده‌روی اربعین، تا کنون

مسوول بسیج دانشجویی خوزستان گفت: تاکنون حدود 500 نفر از دانشجویان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند.

مسوول بسیج دانشجویی خوزستان گفت: تاکنون حدود 500 نفر از دانشجویان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین ثبت‌نام کرده‌اند.
بهمن شهریاری اظهار کرد: ثبت‌نام دانشجویان برای شرکت در پیاده‌روی اربعین از 10 مهرماه آغاز شد و تاکنون حدود 500 نفر برای شرکت در این پیاده‌روی ثبت‌نام کرده‌اند.
وی افزود: امسال مرز چذابه میزبان کاروان‌های دانشجویی سراسر کشور برای شرکت در پیاده‌روی اربعین خواهد بود و دانشجویان باید از طریق این مرز به کشور عراق سفر کنند. تمام خدمات رفاهی و امکانات لازم برای اسکان دانشجویان در موکب‌ها در نظر گرفته شده است.
مسوول بسیج دانشجویی خوزستان گفت: دانشجویان مشمول خدمت سربازی در گذشته برای خروج از کشور باید مبلغی را به عنوان وثیقه پرداخت می‌کردند اما این مبلغ امسال برداشته شده است و بسیج دانشجویی مشکل خروج از کشور دانشجویان مشمول را حل می‌کند. در سال گذشته دانشجویان نیاز بود برای برخی کارها به اهواز سفر کنند اما امسال با راه‌اندازی دفاتر ما در شهرستان، دیگر نیازی به حضور دانشجو در اهواز نیست.
شهریاری ادامه داد: دانشجویانی که می‌خواهند بدون گذاشتن وثیقه از کشور خارج شوند باید به سامانه خدمات اربعین به نشانیWWW.sagha-noor.ir  و با وارد کردن مشخصات فرد متقاضی و ضامن او، فرم درخواست را پر کنند. سپس دانشجویان باید فرم درخواست را به دفتر بسیج دانشجویی در دانشگاه یا نواحی بسیج دانشجویی تحویل دهند. حضور ضامن نیز برای احراز هویت در دفاتر بسیج دانشجویی الزامی است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.