خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
کد خبر : 39150
Share

پیام تسلیت استاندار در پی درگذشت دکتر محمدعلی شیخ

استاندار خوزستان در پیامی درگذشت محمد علی شیخ، نماینده اسبق مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی و فرزند شیخ محمدتقی شوشتری را تسلیت گفت.

استاندار خوزستان در پیامی درگذشت محمد علی شیخ، نماینده اسبق مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی و فرزند شیخ محمدتقی شوشتری را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت استاندار خوزستان به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
 انالله و انا الیه راجعون
 خبر درگذشت دانشمند وارسته و عالی‌قدر، مرحوم دکتر محمدعلی شیخ ما را دچار تاثر و تالم فراوانی نمود، دکتر محمدعلی شیخ که از فرزندان پاک و مومن خاندان بزرگ شیخ شوشتری و فرزند عالم بزرگ و فقیه پاک، علامه شیخ محمدتقی شوشتری (ره) بودند که با تقدیم فرزند شهید خود در راه انقلاب و میهن، همواره نشان دادند علاوه بر دانش و فرهیختگی در اخلاص و عشق به انقلاب، دارای جایگاه والایی هستند.
مرحوم دکتر محمد علی شیخ در عرصه خدمتگزاری به مردم، سه دوره نماینده مردم شریف شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی بودند که توانستند خدمات ارزنده بسیاری را انجام دهند. بدون شک خدمات ایشان در خاطره مردم شوشتر و گتوند خواهد ماند.
اینجانب درگذشت این اندیشمند بزرگ را به کلیه مردم استان خوزستان، خصوصاً مردم شریف شهرستان شوشتر و خانواده معظم آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند باریتعالی برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.
 غلامرضا شریعتی
استاندار خوزستان»


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.