خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 39148
Share

کریمی: از تمام ظرفیت‌های موجود کشور برای بهبود برق اهواز استفاده می‌کنیم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: موظف هستیم در راه اصلاح شبکه فرسوده اهواز از هیچ اقدامی در خدمت به مردم کوتاهی نکرده و از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور در جهت بهبود و بروز رسانی وضعیت موجود بهره‌گیری کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: موظف هستیم در راه اصلاح شبکه فرسوده اهواز از هیچ اقدامی در خدمت به مردم کوتاهی نکرده و از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور در جهت بهبود و بروز رسانی وضعیت موجود بهره‌گیری کنیم.
حسن کریمی در حاشیه حضور مدیران شرکت توزیع نیروی برق مشهد در اهواز اظهار کرد: اگر امروز در جهت بهبود شبکه قدیمی بافت فرسوده برق اهواز و همچنین مشکلات شبکه اقدام اساسی انجام ندهیم با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز افزود: موظف هستیم در راه اصلاح شبکه فرسوده اهواز از هیچ اقدامی در خدمت به مردم کوتاهی نکرده و از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور در جهت بهبود و بروزرسانی وضعیت موجود بهره‌گیری کنیم.
کریمی تصریح کرد: بر ما واجب است در شرایط کنونی از هیچ عملی در پیشبرد خدمت به شهروندان صبور و قدرشناس اهواز دریغ نکنیم و از هر روش ممکن نسبت به جلوگیری از قطعی‌های شبکه برق اهواز جلوگیری کنیم.
ابوالفضل اشرف زاده، مدیر امور نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه شبکه های فشار متوسط شرکت توزیع برق مشهد نیز در حاشیه سفر خود و بازدید از شبکه برق اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، عنوان کرد: کارهای صورت گرفته در شبکه برق اهواز بسیار خوب بوده است و امیدواریم با تبادل تجربیات و اطلاعات میان شرکت‌ها و همچنین آموزش مناسب در خصوص کار با خطوط برقدار و راه‌اندازی نت در کلانشهر اهواز هرچه سریعتر شاهد بهبود وضعیت موجود شبکه برق باشیم.
وی افزود: با رفع اشکالاتی کوچکی که بصورت عینی در شبکه قابل مشاهده هست به راحتی می‌توان در زمان اندک مشکلات مهمی را رفع کرد.
اشرف زاده خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده برای تحقق هرگونه تغییر باید ذهنمان را تغییر دهیم و با اولویت‌بندی کارها وقت و هزینه را هوشمندانه صرف کنیم و با انجام اقدامات پیشگیرانه شبکه برق اهواز را در مقابل باد و باران، طوفان و ریزگردها مصون نگاه داریم.
در راستای اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از خاموشی‌های اتفاقاتی شبکه برق اهواز، با حضور کارشناسان و مهندسان شرکت توزیع نیروی برق مشهد در اهواز شبکه‌های برق این شهرستان ارزیابی و مشاوره‌های فنی در این زمینه میان دو طرف انجام گرفت.
با حضور ابوالفضل اشرف زاده مدیر امور نت و محمود پورباقر مدیر دفتر طراحی شرکت توزیع برق مشهد و حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در راستای جلوگیری از خاموشی‌های اتفاقاتی شبکه برق اهواز جلسه‌ای برگزار و طرفین نسبت به بررسی شبکه برق اهواز و انتقال تجربیات اقدام کردند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.