خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
کد خبر : 39003
Share
گزارش خوانانیوز از وضعیت وانت های دستفروش در خیابان ها

انضباط شهری زیر چرخ وانت های میوه فروش به تاراج می رود/وانت ها؛عامل تصادف

این روزها وانت بارهای دستفروش تمامی معابر، خیابان های شهر را محلی برای کسب درآمد راحت و آسان خود می دانند. کسب درآمد این روزها در کف خیابان ها آنقدر آسان شده است که حتی افرادی با سرمایه گذاری اندک و تشکیل باند از این سرمایه گذاری خود در بازار سیاهی که خود به راه می اندازند؛ به شیوه هایی غیر قانونی محافظت می کنند. وانت بارهای شهر این روزها از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پشت خودرو خود بساط می کنند و کاری به مغازه دارهایی

هرچند برابر قانون شهرداری ها مقابله با هرگونه سدمعبر در شهرها برعهده شهرداری ها گذاشته شده است، اما به رغم وجود این ماده قانونی هنوز متولیان امر یا  توانی برای مقابله با وانت بارهایی که به قصد فروش محصولات خود از میوه گرفته تا کفش و کیف و لباس ندارد و یا قدرت مافیای پشت پرده این شیوه دستفروشی آنقدر قوی است که نیاز به ورود سایر دستگاه های اجرایی اعم از قوه قضائیه، دادستانی، نیروی انتظامی، پلیس راهور  و ... را دارد.
به گزارش خوانانیوز این روزها وانت بارهای دستفروش تمامی معابر، خیابان های شهر  را محلی برای کسب درآمد راحت و آسان خود می دانند. کسب درآمد این روزها در کف خیابان ها آنقدر آسان شده است که حتی افرادی با سرمایه گذاری اندک و تشکیل باند از این سرمایه گذاری خود در بازار سیاهی که خود به راه می اندازند؛ به شیوه هایی غیر قانونی محافظت می کنند. وانت بارهای شهر  این روزها از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پشت خودرو خود بساط می کنند و کاری به مغازه دارهایی که با پرداخت مالیات و هزینه اجاره ملک تجاری خود هر روز ورشکسته می شوند ندارند. 

به نظر می‌رسد با بالا گرفتن اعتراضات مردمی و افزایش مزاحمت‌های وانت‌بارهایی که اقدام به توقف در محل‌های غیر مجاز و تولید آلودگی صوتی می‌کنند، وقت آن رسیده که مدیریت جدید شهرداری  با همکاری  پلیس ، دست در دست هم در جهت تأمین آرامش و آسایش شهروندان ، فکری اساسی برای برطرف کردن معضل چند ساله فعالیت وانت‌بارهای دوره گرد بکنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.