خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 38491
Share
مدیر سابق بازار تجاری کنزالمال خرمشهر:

اتفاقات اخیر بازار کنزالمال و برخورد مسؤولان سازمان منطقه آزاد اروند باعث فرار سرمایه‌گذار می‌شود

مدیر سابق بازار تجاری کنزالمال خرمشهر گفت: اتفاقات اخیر بازار کنزالمال و برخورد مسؤولان سازمان منطقه آزاد اروند باعث فرار سرمایه‌گذار می‌شود.

مدیر سابق بازار تجاری کنزالمال خرمشهر گفت: اتفاقات اخیر بازار کنزالمال و برخورد مسؤولان سازمان منطقه آزاد اروند باعث فرار سرمایه‌گذار می‌شود.
مهرداد بابا رحمتی با اشاره به حاشیه‌های اخیر بازار کنزالمال و حکم تخلیه این بازار از سوی سازمان منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: اتفاقات اخیر بازار تجاری کنزالمال باعث عدم سرمایه‌گذاری و فرار سرمایه‌گذار خواهد شد.
وی افزود: اتفاقات اخیر و حکم تخلیه بازار کنزالمال از سوی مسؤولان سازمان منطقه آزاد اروند من و شرکت مربوطه به خودم را دلسرد کرد.
مدیر سابق بازار تجاری کنزالمال گفت: اکنون تعداد افرادی که در این بازار مشغول به کار بودند، از سوی مسؤولان منطقه آزاد کاهش پیدا کرده است که این اسف بار است.
وی افزود: بازار کنزالمال برای من دیگر مرد، اکنون حتی اگر به من اعلام کنند که به این بازار برگردم، دیگر باز نخواهم گشت.
بابارحمتی با تاکید بر اینکه از طریق قانونی در حال پیگیری هستیم، بیان کرد: من با سرمایه‌گذاران مختلفی در رابطه با حضور در منطقه آزاد اروند صحبت داشتم و با هم نشست‌هایی را برگزار کردیم اما با وجود این اتفاق دیگر سرمایه‌گذار در این منطقه حضور پیدا نخواهد کرد.
وی تصریح کرد: من این بازار را به صورت متروکه و خرابه تحویل گرفتم و این مکان به جایگاه پر رونق اقتصادی تبدیل شده بود و رفتار مسؤولان منطقه آزاد با ما، در شان یک سرمایه‌گذار نبود.
مدیر سابق بازار تجاری کنزالمال گفت: امیدواریم که خود مسؤولان منطقه آزاد که این همه امکانات را در دست دارند، بتواند بازار و پروژه‌های مختلفی را در منطقه آزاد اروند ایجاد کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.