خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
کد خبر : 38487
Share

کمالوند: امیدوارم کرار روند خوبش را ادامه دهد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان امیدوار است جاسم کرار روند خوبش را در ادامه فصل تداوم دهد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان امیدوار است جاسم کرار روند خوبش را در ادامه فصل تداوم دهد.
فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی پارس جنوبی جم و صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: کرار جزو بازیکنان خوب ماست و کمال رضایت را از او داریم. ما رابطه خوب و صمیمانه‌ای با یکدیگر داریم. کرار جزو نفرات تأثیرگذار ما در دیدارهای اخیر بوده و امیدوارم این روند خوب خود را ادامه دهد.
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره پارس جنوبی گفت: پارس جنوبی از نفرات خوب و جوانی بهره می‌برد. در رأس کادر فنی این تیم، مهدی تارتار حضور دارد که یکی از دوستان خوب من است. بچه‌های ما هم بی‌تجربه نیستند و سابقه بازی در تیم‌های بزرگی را دارند. امیدوارم فردا دو تیم بازی جذابی ارائه بدهند. ما هم تیم پارس جنوبی را آنالیز کرده و با نقاط ضعف و قوت‌شان آشنا هستیم.
او درباره محرومان و مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: ما محروم که نداریم. فقط دو بازیکن‌مان مشکل دارند که کادر پزشکی روی آنها کار می‌کند. وضعیت نهایی این دو بازیکن فردا مشخص می‌شود.
کمالوند درباره هواداران پارس جنوبی تصریح کرد: خیلی خوشحالم که پارس جنوبی این همه هوادار دارد. هوادار نمک فوتبال است. پارس جنوبی باید به هواداران خود ببالد.
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان افزود: تیم ما می‌خواهد فردا زمین بازی را با دست پر ترک کند. فوتبال قابل‌ پیش‌بینی نیست و جذابیت آن هم به همین دلیل است. چیزی که من می‌توان بگویم این است که ما به دنبال سه امتیاز هستیم. ما بازیکنانی دارند که می‌توانند در هر لحظه از بازی، نتیجه را عوض کنند.
او در خصوص رنگ پیراهن این تیم در دیدار مقابل پارس جنوبی، اظهار کرد: ما تابع مقررات هستیم. پارس جنوبی میزبان است و لباسی که بخواهد را می‌تواند بپوشد. اگر آنها بخواهند از پیراهن‌های اصلی و زرد زنگ خود استفاده کنند، ما پیراهن دوم خود را که آبی است، می‌پوشیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.