خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
کد خبر : 37663
Share

بلک:راه اندازی کتابخانه های دیجیتال باید مورد توجه قرار گیرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: راه اندازی کتابخانه های دیجیتال با توجه به سهولت دسترسی و کار با آنT باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: راه اندازی کتابخانه های دیجیتال با توجه به سهولت دسترسی و کار با آنT باید مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین بلک پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه کتابخانه های خوزستانبا تاکید بر گسترش راه اندازی کتابخانه های دیجیتال اظهار کرد: در مورد کتابخانه دیجیتال با توجه به اعتبارات خوب آن و سهولت کار باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. چند سال پیش کار اولیه  ای را رونمایی و حجم بسیار وسیعی در قالب کتابخانه دیجیتال تهیه شده بود که حتی در زمینه مدارس هم قابل استفاده است.
وی افزود: اطلاعات و تجهیزات سخت افزاری آن را داریم که امکان بازبینی آن هست.
بلک همچنین گفت: صاحبان اثر زیادی در خوزستان داریم که برای آثار و تالیفات خود دچار مشکل هستند حداقل باید از منابع موجود از کتاب های مؤلفان خوزستانی حمایت کنیم و هم اینکه در گیشه ها و میزهای کتاب فروشی ما قرار بگیرند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه مولف یکی از محورهای کتابخوانی است، گفت: در دستگاه ها نه کتابخانه تخصصی ولی حداقل یک سری کتابخانه های موضوعی ایجاد کنیم و برای هر اداره کلی انجام این کار مقدور هست که مجموعه ای از کتاب های موضوعی را تحت عنوان یک کتابخانه داشته باشد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.