خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
کد خبر : 37656
Share

ساعدی:کمک 1،2 میلیارد ریالی خیرین شوش به طرح اکرام و محسنین کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش با قدردانی از کمک های خیرین این شهرستان به طرح اکرام ایتام و محسنین گفت:حامیان و خیران شهرستان شوش از ابتدای سال تاکنون یک میلیارد و 200میلیون ریال به این طرح کمک کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شوش با قدردانی از کمک های خیرین این شهرستان به طرح اکرام ایتام و محسنین گفت:حامیان و خیران شهرستان شوش از ابتدای سال تاکنون یک میلیارد و 200میلیون ریال به این طرح کمک کردند.
صادق ساعدی افزود: کمک به ایتام در طرح اکرام ایتام و مساعدت خانواده های نیازمند در قالب طرح محسنین از اصلی ترین رویکردها و اقدامات این کمیته در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه است.
وی با بیان اینکه امسال در شهرستان شوش 220 نفر حامی ثبت نام کرده اند گفت: 810 نفر از حامیان طرح های محسنین و اکرام ایتام این شهرستان به خانواده های نیازمند زیر پوشش این نهاد کمک می کنند.
وی گفت:درماه مبارک رمضان امسال بیش از 200میلیون ریال از سوی حامیان طرح های محسنین و اکرام ایتام جمع آوری شد.
ساعدی اضافه کرد: هم اکنون یک هزارو424 دانش آموز دارای خانواده های از کار افتاده زیر پوشش کمیته امداد شوش از خدمات و حمایت های مالی این نهاد و خیران حامی آنان بهره مند هستند.
وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در اجرای طرح های حمایتی از خانواده های نیازمند گفت: حمایت های بی دریغ خیران این شهرستان در راستای تامین بخشی از نیازهای خانواده های نیازمند قابل تقدیر است.
ساعدی با تشریح طرح های حمایتی این نهاد افزود: در طرح محسنین، حامیان و خیران با قبول سرپرستی معنوی خانواده نیازمند، سالخورده و از کار افتاده، این خانواده را با مساعدت های مالی به صورت ماهانه یاری می کنند.
وی ادامه داد:در طرح اکرام ایتام نیز، حامیان و خیران به عنوان پدر یا سرپرست معنوی ایتام معرفی شده و کمک های مالی خود را به صورت ماهیانه به حساب این ایتام واریز می کنند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شوش گفت:همزمان با عید سعید فطر24پایگاه مستقر در ادارات ، مساجد، مناطق روستایی و مصلای جمعه ، فطریه روزه داران را جمع آوری می کنند.
ساعدی افزود:درسال گذشته بیش از 550میلیون ریال زکات و فطریه در شهرستان شوش جمع آوری شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.