خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
کد خبر : 37655
Share
برنامه‌های تابستانه سازمان دانش‌آموزی خوزستان اعلام شد؛

از برگزاری اردوهای گسترده تا مشارکت در طرح های بیابان‌زدایی

رئیس سازمان دانش‌آموزی خوزستان برنامه‌های این سازمان برای دانش‌آموزان در فصل تابستان را تشریح کرد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی خوزستان برنامه‌های این سازمان برای دانش‌آموزان در فصل تابستان را تشریح کرد.
علیرضا مسرور با بیان اینکه سازمان دانش‌آموزی امسال هم مانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع و گسترده‌ اردویی را برای تابستان سازماندهی کرده است، اظهارکرد: این اردوها در چهار بخش اعضا، مربیان، مدرسان و مسئولان در شهرستان‌ها و با مشارکت گسترده در اردوی قطبی کشوری در استان فارس برگزار خواهد شد.
وی افزود: 700 مربی و اعضای برتر اردوهای مهارتی سراسر استان، در طی چهار اردوی پنج روزه در طول تابستان به استان فارس اعزام خواهند شد. در این اردو هشت استان در دو بخش خواهران و برادران مشارکت کرده و با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. یکی از شروط حضور در این اردوهای پنج روزه، حفظ و ترجمه و تفسیر سوره حجرات است که از جذابیت‌های معنوی اردوهای تابستانی امسال خواهد بود.
رئیس سازمان دانش‌آموزی خوزستان با بیان اینکه اردوهای تربیتی‌تفریحی به شهرهای مشهد، قم، شیراز و اصفهان از دیگر برنامه‌های این سازمان در تابستان است، عنوان کرد: در این بخش از فعالیت‌های اردویی هر شهرستان متناسب با ظرفیت منطقه و شهرستان خود، یک یا چند کاروان را در قالب اعضا، مربیان و فرهنگیان تدارک خواهد دید.
مسرور ادامه داد: اعزام به عتبات از دیگر برنامه‌های تابستان امسال است که سازمان دانش‌آموزی خوزستان علاوه بر خوزستان، مسئولیت اعزام 12 استان دیگر را هم بر عهده دارد و بر اساس این برنامه، اعزام‌ها از 10 تیرماه آغاز خواهد شد و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به آموزشگاه فنی‌تخصصی این سازمان، گفت: فعالیت این آموزشگاه در تابستان به اوج خود خواهد رسید. برگزاری دوره‌های IT ، شبکه و مهارت‌های اجتماعی (امداد و نجات، کمک‌های اولیه، مهارت زندگی) ازجمله دوره‌های اموزشی امسال در این آموزشگاه هستند و تاکنون نزدیک به 400 نفر در این دوره‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.
رئیس سازمان دانش‌آموزی خوزستان ادامه داد: همچنین بر اساس توافقنامه احتمالی هفته آینده با اداره منابع طبیعی استان، کاشت و داشت حداقل یک میلیون نهال در یکی از اردوگاه‌های اهواز توسط این سازمان آغاز خواهد شد. مشارکت در طرح بیابان‌زدایی نیز از برنامه‌هایی است که از تابستان امسال کلید خواهد خورد.
مسرور سازماندهی برنامه توزیع شیر در استان در قالب آموزش نیروهای پشتیبانی‌کننده و سازماندهی سیستم توزیع را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.