خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 37653
Share

کریمیان:فعالیت 200 پایگاه بهزیستی جهت جمع‌آوری زکات فطریه در خوزستان

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خوزستان از فعالیت بیش‌ از 200 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در روز عید سعید فطر در سراسر استان خبر داد.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خوزستان از فعالیت بیش‌ از 200 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در روز عید سعید فطر در سراسر استان خبر داد.
مهران کریمیان اظهار کرد:‌ بر اساس قانون تشکیل سازمان بهزیستی، این سازمان اجازه دارد کمک‌های مردمی را جمع‌آوری و بین افراد تحت پوشش خود تقسیم و توزیع کند.
وی ادامه داد: سازمان بهزیستی با توجه به وظایف ذاتی خود به منظور حمایت از نیازمندان، معلولان و قشر ضعیف جامعه هرساله کار جمع‌آوری زکات فطریه را انجام می‌دهد؛ البته بر اساس فتاوای مراجع عظام تقلید نیز مردم و روزه‌داران می‌توانند زکات فطریه خود را به بهزیستی تحویل دهند.
معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی خوزستان عنوان کرد: امسال از صبح روز عید سعید فطر تا پایان آن روز، بیش از 200 پایگاه سیار جمع‌آوری زکات فطریه در مساجد،‌ مصلی‌ها و محل‌های برگزاری نماز عید فطر در سراسر استان دایر خواهد شد؛ همچنین مردم می‌توانند با مراجعه به ادارات و مجتمع‌های بهزیستی در سطح استان نسبت به پرداخت زکات فطریه خود اقدام کنند.
کریمیان ادامه داد:‌ از این تعداد پایگاه، در روز عید سعید فطر 40 پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه از سوی بهزیستی در سطح شهرستان اهواز برای جمع‌آوری زکات فطریه فعال خواهند شد.
وی گفت: سال گذشته حدود 100 میلیون تومان زکات فطریه توسط بهزیستی خوزستان جمع‌آوری شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.