خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد خبر : 37587
Share
مدیرکل هواشناسی خوزستان:

ادامه وزش باد شدید و گرد و غبار تا فردا/ خلیج فارس به شدت مواج است

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه وزرش باد شدید و فعال شدن بخشی از کانون‌های داخلی ریزگردها در خوزستان تا فردا خبرداد.کوروش بهادری اظهار کرد:‌ روز گذشته در شهرهای اهواز، آبادان،‌ بستان، ماهشهر، خرمشهر،‌ هندیجان و شوشتر سرعت تندباد در ساعاتی به 60 کیلومتر در ساعت رسید.وی افزود:

مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه وزرش باد شدید و فعال شدن بخشی از کانون‌های داخلی ریزگردها در خوزستان تا فردا خبرداد.
کوروش بهادری اظهار کرد:‌ روز گذشته در شهرهای اهواز، آبادان،‌ بستان، ماهشهر، خرمشهر،‌ هندیجان و شوشتر سرعت تندباد در ساعاتی به 60 کیلومتر در ساعت رسید.
وی افزود: در پی آن، دید افقی در بیشتر شهرها به سه تا چهار کیلومتر رسید ولی به دلیل شدت باد و گرد و غبار، دید افقی در اهواز به 1000 متر کاهش یافت.
بهادری با اشاره به آغاز وزش باد شدید در اهواز از ظهر امروز خاطرنشان کرد:‌ بعدازظهر امروز نیز شاهد ورزش باد شدید خواهیم بود که موجب فعال شدن بخشی از کانون‌های داخلی و کاهش کیفیت دید می‌شود و این روند تا فردا ادامه خواهد داشت.
مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: همچنین خلیج فارس در این روزها به شدت مواج است و دریاروی باید کنترل شده باشد، تا در این شرایط مشکلی برای لنج‌ها ایجاد نشود.
وی گفت:‌ روز گذشته دمای هوای بیشتر شهرهای استان خوزستان به 48 درجه سانتی‌گراد رسید و انتظار داریم که دمای امروز نیز به 48 تا 49 درجه سانتی‌گراد برسد.
بهادری اظهار کرد: ‌در شبانه‌روز گذشته شهرهای اهواز، امیدیه، رامهرمز، شوش، گتوند و آغاجاری با 48 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 21 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 31 تا 49 درجه سانتی‌‌گراد و در نوسان خواهد بود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.