خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
کد خبر : 37331
Share

زیدوند: کارشناسی که دوبنده نپوشیده، حق انتقاد ندارد!

فرنگی‌کار 66 کیلوگرم تیم‌ملی گفت: آن کارشناس‌هایی که تاکنون حتی دوبنده به تن نکرده‌اند، مدال جهانی ندارند یا حتی عضو تیم‌ملی نبوده‌اند، حق ندارند نسبت به بازیکنان تیم‌ملی انتقاد کنند و نظر دهند.

فرنگی‌کار 66 کیلوگرم تیم‌ملی گفت: آن کارشناس‌هایی که تاکنون حتی دوبنده به تن نکرده‌اند، مدال جهانی ندارند یا حتی عضو تیم‌ملی نبوده‌اند، حق ندارند نسبت به بازیکنان تیم‌ملی انتقاد کنند و نظر دهند.
مهدی زیدوند در خصوص کسب نشان برنز در رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار کرد:‌ اولین دوره‌ای بود که کشتی جزو این رقابت‌ها قرار می‌گرفت، آن هم در کشور آذربایجان که در کشتی صاحب سبک است و یکی از قدرت‌های دنیا محسوب می‌شود.
وی بیان کرد: سطح مسابقات با توجه به حضور کشورهایی همچون آذربایجان، ‌ترکیه، قزاقستان، ازبکستان و ایران بالا بود. من هم در دور اول این رقابت‌ها با قرعه استراحت مواجه شدم و در دور دوم با توجه به این‌که هشت کیلوگرم وزن کم کرده بودم و به واسطه این موضوع تا بدنم جواب می‌داد، زمان می‌برد، در مصاف با حریف آذربایجانی‌ام و برخلاف این که در گذشته او را برده بودم، شکست خوردم.
این کشتی‌گیر اندیمشکی افزود:‌ با توجه به این‌که حریف آذربایجانی‌ام توانست به فینال راه پیدا کند، من به شانس مجدد راه پیدا کردم و توانستم برابر حریف ازبکستانی به برتری برسم و به نشان برنز دست پیدا کنم. این کشتی باتوجه به حساسیت مسابقه، نزدیک به هم شد ولی خدا را شکر دست خالی برنگشتم.
وی در ادامه گفت: تا رقابت‌های جهانی، فقط مرحله نهایی انتخابی تیم‌ملی را پیش رو داریم و من صد درصد این شانس و توانایی را در خودم برای حضور در ترکیب اصلی تیم‌ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی می‌بینم. همه کشتی‌گیران حاضر در وزن من، در یک سطح هستند و کوچکترین اشتباه می‌تواند آخرین اشتباه‌مان باشد.
زیدوند افزود:‌ انتخابی تیم‌ملی بسیار حساس است و تمام کسانی که می‌خواهند کشتی بگیرند، نسبت به هم شناخت دارند و بدن‌هایمان نیز در یک سطح آماده است. این رقابت‌ها شاید برای ما حتی از مسابقات جهانی هم سنگین‌تر باشد.
وی در ادامه با گله‌مندی از انتقاد و کارشناسی برخی از کارشناسان کشتی، خاطرنشان‌کرد: آن‌هایی که تاکنون حتی دوبنده به تن نکرده‌اند، مدال جهانی ندارند یا حتی عضو تیم‌ملی نبوده‌اند، اکنون حق ندارند نسبت به بازیکنان تیم‌ملی انتقاد کنند و نظر دهند. چنین کارشناسانی قصدشان کمک به کشتی نیست، بلکه به فکر تخریب هستند. من هم چند سالی است که با این تخریب‌ها زندگی‌ می‌کنم. به هر حال قصد این کارشناسان این است که بگویند ما خیلی کشتی را بلدیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.