خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
کد خبر : 37321
Share

عضو هیات مدیره باشگاه فولاد: وزن انتخاب سرمربی داخلی بیشتر است

عضو هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان گفت:‌ باتوجه به این‌که سقف بودجه‌ای در نظر گرفته‌ایم، اگر گزینه مطلوب خارج از ایران مطرح شود، ممکن است که او را انتخاب کنیم ولی باتوجه به این‌که در لیگ برتر بحث نتیجه مطرح است، وزن انتخاب مربی داخلی بیشتر است.

عضو هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان گفت:‌ باتوجه به این‌که سقف بودجه‌ای در نظر گرفته‌ایم، اگر گزینه مطلوب خارج از ایران مطرح شود، ممکن است که او را انتخاب کنیم ولی باتوجه به این‌که در لیگ برتر بحث نتیجه مطرح است، وزن انتخاب مربی داخلی بیشتر است.
محمد شریف در خصوص منتفی شدن حضور پائولو سرجیو در این تیم، اظهار کرد: ‌سرجیو تقاضای حضور دو دستیار خارجی از کشورش را داشت که البته منطقی هم می‌گفت ولی باتوجه به مصوبه‌ای که در هیات‌مدیره باشگاه داشتیم، قصدمان این بود که در کنار این مربی خارجی، از مربیان داخلی استفاده کنیم که در این زمینه هدف‌مان سیاست جانشین‌پروری بود.
وی با بیان این‌که به نظرم هر دو طرف منطقی بحث کردند و هم ما و هم سرجیو درست می‌گفتیم، گفت:  به هر حال کسی خارج از اصول منطقی صحبت نکرد و حتما سرجیو به عنوان یک مربی حرفه‌ای نیاز می‌دید که دو دستیاری که همیشه در کنارش بوده‌اند، اکنون هم در کنارش باشند. ما هم در هیات‌مدیره مصوب کرده بودیم که گزینه خارجی که از دانش روز برخوردار است و به فولاد می‌آید، دانش او به صورت حداکثری به مربیان داخلی و افراد بومی انتقال پیدا کند. این موضوع مصوبه هیات‌مدیره بود و طبیعتا باید در چارچوب مصوبه عمل می‌کردیم.
عضو هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان گفت: در هر صورت از این نظر در لحظه آخر، دو طرف به فصل مشترک نرسیدند و با حفظ آرامش و دوستی و خیلی صلح‌آمیز، از باب همکاری با یکدیگر خداحافظی کردیم و سرجیو بازدیدی هم از اهواز نداشت و به کشورش بازگشت.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر گزینه‌های دیگری هم مطرح هستند؟ عنوان کرد:‌ ما پیش از این‌که سرجیو را انتخاب کنیم، گزینه‌های داخلی و خارجی را مورد بررسی قرار دادیم که از بین گزینه‌های خارجی کارنامه سرجیو خوب بود و با توجه به این‌که سقف بودجه هم برای این بخش تعیین شده بود، او خواسته ما را برآورده می‌کرد.
شریف ادامه داد: با توجه به این‌که افکار عمومی و رسانه‌ها بیشتر نتیجه را می‌بینند، قطع به یقین با این رویکرد یک مربی را انتخاب خواهیم کرد. مربیان داخلی با این فضا آشنا هستند و باید بگویم در حال حاضر وزن انتخاب گزینه داخلی بیشتر است، اگرچه ما باز هم هر دو گزینه داخلی و خارجی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
وی خاطرنشان‌کرد:‌ باتوجه به این‌که سقف بودجه‌ای در نظر گرفته‌ایم، اگر گزینه مطلوب خارج از ایران هم مطرح شود، ممکن است که او را انتخاب کنیم ولی همان‌طور که گفتم وزن انتخاب مربی داخلی بیشتر است، چرا که در لیگ برتر بحث نتیجه مطرح است.
عضو هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که یکی از گزینه‌هایی که بسیار مطرح بود و به نظر می‌رسید که مدیرعامل باشگاه نیز نظر مثبتی به وی دارد، سید کوروش موسوی بود؛ آیا همچنان به این گزینه فکر می‌کنید؟ گفت: گزینه‌ها همیشه مطرح هستند و همزمان بررسی می‌شوند. سرجیو هم گزینه‌ای بود که روزهای آخر مطرح و بررسی شد و در نهایت مورد تایید قرار گرفت. به هر حال باید شاخصه‌های مختلفی برای انتخاب مربی کنار هم قرار داده شوند. بعضی از گزینه‌ها از ابتدا نیستند و مهم این است که ببینیم کدام یک با شرایط باشگاه فولاد تطابق پیدا می‌کند.
وی بیان کرد:‌ در حال حاضر چندین گزینه داخلی و خارجی مدنظر هستند و در حال بررسی تمام آن‌ها هستیم و با بعضی‌ها نیز مذاکره صورت گرفته است. به هر حال امیدوارم تا پایان این هفته بتوانیم از بین گزینه‌هایی که مطرح هستند، یکی را به عنوان سرمربی تیم فولادخوزستان انتخاب کنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.