خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
کد خبر : 37240
Share
در مراسمی در حسینیه ثارالله آبادان

سه نماینده آبادان در مجلس حمایت خود را از رئیسی اعلام کردند

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: شجاعت و پایداری که در رئیسی سراغ داریم ستودنی است و این چهره می‌تواند بدون هیچ نوع عقب‌نشینی دیواری محکم در مقابل آمریکا و زورگویان باشد. عزت و احترامی برای جمهوری اسلامی می‌خواهیم که بر پایه آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.

 هر سه نماینده آبادان در مجلس با ایراد سخنرانی و در دست گرفتن عکس حجت‌اسلام ابراهیم رئیسی حمایت خود را در انتخابات ریاست جمهوری از این فرد اعلام کردند.
مراسم نشست صمیمانه نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی با طلاب، شیوخ و جمعی از دانشجویان با حضور امام‌جمعه آبادان، مسئولان استانی ستاد محمدباقر قالیباف و مسئول جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در آبادان در حسینیه ثارالله این شهر برگزار شد.
امام جمعه آبادان با اشاره به سند 2030 بیان کرد: این سند نوعی کاپیتولاسیون فرهنگی است چرا که در آن آموزش‌های دینی و اسلامی منع شده و به همجنس بازی و انحرافات اخلاقی پرداخته‌ شده است.
حجت‌الاسلام‌ ابراهیمی‌پور اعلام کرد: مقام معظم رهبری به‌ صراحت بیان کردند که این سند باید لغو شود اما مسئولان دولتی حرف از اصلاح آن زدند.
وی با اشاره به وجود مشکلات متعدد اقتصادی در آبادان گفت: وقتی انسان به مناطقی مانند ذولفقاری، فیه و دیگر مناطق آبادان می‌نگرد و می‌بیند که شدت فقر در این مناطق تا چه حد است عرق شرم بر پیشانی‌اش جاری می‌شود.
امام‌ جمعه آبادان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را جبهه‌ای دانست که برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی وارد میدان شده است و گفت: حضرت آقا فرمودند که شقاوت و خوشبختی مردم دست مسئولان است.
ابراهیمی پور با بیان اینکه مسئولان را مردم انتخاب می‌کنند، عنوان کرد: پس باید فردی را انتخاب کنیم که مؤمن، اصلح، انقلابی و دارای نگاه به درون باشد.
پس از رئیسی اوضاع فرق کرد
غلامرضا شرفی نیز در این مراسم عنوان کرد: تاکنون رئیس‌جمهورهای مختلف و رنگارنگی آمدند و رفتند اما اوضاع آبادان تغییر چشمگیری نکرد و همین موضوع توجه من را به شورای شهر معطوف کرد.
وی افزود: این موضوع سبب شده بود تا امید من به یک شورای شهر و شهرداری توانمند در آبادان باشد تا شاید بتوانند حرکتی مناسبی در این شهر به انجام برسانند.
نماینده آبادان در مجلس گفت: پس از کاندیداتوری رئیسی اما اوضاع فرق کرد و امیدها برای تغییرات و پیشرفت زنده شد و خود من نیز احساس کدم که می‌توان امیدوار بود.
شرفی با اشاره به سیاست خارجی دولت عنوان کرد: در برهه‌ای از زمان با دیگران مذاکره کردیم اما وقتی ادبیات طرف مقابل تغییر کرده است چه اصراری به ادامه رفتار قبلی وجود دارد.
وی اعلام کرد: ما ملتی هستیم که 8 سا ل با دستان خالی جنگیدیم و از کسی واهمه نداریم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: شجاعت و پایداری که در رئیسی سراغ داریم ستودنی است و این چهره می‌تواند بدون هیچ نوع عقب‌نشینی دیواری محکم در مقابل آمریکا و زورگویان باشد.
شرفی با بیان اینکه امروز دولتی می‌خواهیم که بتواند گفتمان انقلاب اسلامی را مانند ایام دفاع مقدس زنده نگه دارد اظهار داشت: عزت و احترامی برای جمهوری اسلامی می‌خواهیم که بر پایه آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد.
جلیل مختار نیز در این مراسم بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها ویژگی‌های یک فرد مناسب برای مدیریت در کشور را بیان و تشریح کردند که برای انتخاب فرد مناسب می‌توان به این بیانات رجوع کرد.
نماینده آبادان در مجلس افزود: یک رئیس‌جمهور باید شجاعت داشته باشد و از ارزش‌های انقلاب و از آزادی به معنای واقعی کلمه دفاع کند و از درون مردم باشد.
وی گفت: ساده زیستی و صداقت نیز باید جزو ویژگی‌های رئیس‌جمهور باشد و مردم را در جریان اتفاقات بیرون و درون جامعه قرار دهد و با مردم روراست باشد.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: رئیس‌جمهور باید همه را با چشم عدالت ببیند و نگاهش نه به خارج از کشور بلکه به توانایی‌های درون کشور باشد.
 در پایان این مراسم هر سه نمانده آبادان در مجلس با در دست گرفتن عکس حجت اسلام ابراهیم رئیسی حمایت خود را در انتخابات ریاست جمهوری از این فرد اعلام کردند. |تسنیم|


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.