خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد خبر : 37230
Share
شیخ‌ویسی:

تصمیمم برای جدایی صد درصد است/نبرد نابرابری با الهلال داریم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که شرایط‌مان برای بازی با الهلال اصلا خوب نیست، گفت: فکر می‌کنم در چنین شرایطی بازی کردن با الهلال فایده‌ای ندارد و یک نبرد نابرابر است.وحید شیخ‌ویسی درباره اعتصاب روز گذشته (دوشنبه) اعضای این تیم، اظهار کرد: قرار بود روز گذشته تمرین کنیم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که شرایط‌مان برای بازی با الهلال اصلا خوب نیست، گفت: فکر می‌کنم در چنین شرایطی بازی کردن با الهلال فایده‌ای ندارد و یک نبرد نابرابر است.
وحید شیخ‌ویسی درباره اعتصاب روز گذشته (دوشنبه) اعضای این تیم، اظهار کرد: قرار بود روز گذشته تمرین کنیم و در محل تمرین هم حاضر شدیم ولی متاسفانه وقتی دیدیم که وعده مسوولان عملی نشده است و به یک تیم محلی تبدیل شده‌ایم، تمام بازیکنان تصمیم گرفتند که تمرین نکنیم.
وی درباره بازی مهم تیمش با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا و تاثیر شرایط نامناسب فعلی بر این دیدار، گفت: اگر این موضوع برای کسی مهم بود، پا پیش می‌گذاشت و کاری برای ما انجام می‌داد؛ مسوولان به ما قول داده بودند که تا پایان لیگ، بخشی از مبلغ قراردادمان پرداخت شود ولی لیگ تمام شد و خبری هم نشد. به هر حال امید داشتیم که تا روز گذشته (دوشنبه) هم پول برسد که به این صورت نشد و ما هم تمرین نکردیم. به نظر من پیامد این موضوع برای تمام فوتبال ایران است.
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به اعتصاب‌های قبلی این تیم در پی عدم پرداخت مطالبات، عنوان کرد: اعتصاب ما پیش از بازی با فولاد واقعا جدی بود ولی سپس فقط به خاطر آقای پورموسوی بازی کردیم. الان هم واقعا صبر بازیکنان به سر آمده است و تصمیم گرفتیم که دیگر تمرین نکنیم.
وی با بیان این‌که شرایط‌مان برای بازی با الهلال اصلا خوب نیست، افزود: فکر می‌کنم در چنین شرایطی بازی کردن با الهلال فایده ندارد و یک نبرد نابرابر است. حتی قرار بود برای برگزاری یک اردو، این هفته به تهران برویم که اردو هم به خاطر مشکلات مالی لغو شد.
شیخ‌ویسی عنوان کرد: ما قرارداد و وظیفه داریم که بازی کنیم ولی مسوولان بیایند و به ما توضیح بدهند. حداقل به فکر تیم استان باشند. در این مدت فقط استاندار خوزستان به فکر ما بود ولی دیگر مسوولان کاری نکردند. به هر حال مجموعه‌ای از مسایل دست به دست هم داده است تا تیم از هم بپاشد. باتوجه به روندی که مسوولان برای استقلال اهواز در پیش گرفتند، به نظرم همین روند تا یکی، دو سال دیگر برای استقلال خوزستان هم رقم می خورد.
وی در خصوص پست خداحافظی‌اش از استقلال خوزستان در اینستاگرام، گفت: تصمیم من برای جدایی صد درصد است، چراکه به‌جز مشکلات مالی باشگاه، مشکلاتی در اهواز برایم پیش آمده است و تصمیم به رفتن دارم؛ فقط باید بگویم این موضوع تقصیر مردم خوزستان و تماشاگران نیست و مشکلات دیگری است که باشگاه نیز کاملا در جریان است.
گلر استقلال خوزستان با بیان این‌که پیشنهادهایی هم داشته‌ام، عنوان کرد: در حال حاضر پیشنهاد صد درصدی ندارم و جدایی من به خاطر پیشنهادهایم نبوده است. من دو ماه پیش تصمیم جدایی‌ام را به سرپرست تیم گفتم و عنوان کردم که برای فصل بعد دیگر نمی‌توانم در استقلال خوزستان بمانم.
وی گفت: استقلال امسال بسیار به من کمک کرد و توانستم موفق هم شوم. به‌هر حال اگر این مشکل برای من پیش نمی‌آمد، هیچ وقت از تیم جدا نمی‌شدم، چراکه شرایطم در اینجا خوب بود. درست است که یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم ولی به هیچ وجه دیگر نمی‌توانم این جا بمانم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.