خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد خبر : 37054
Share

ورود گرد و خاک از عراق به خوزستان/ تصمیم‌گیری فرمانداری‌ها نسبت به تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی

اداره‌کل هواشناسی خوزستان صبح امروز دوشنبه با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به ورود و فرونشینی توده گرد و خاک وسیع عراقی در استان خوزستان هشدار داد.

اداره‌کل هواشناسی خوزستان صبح امروز دوشنبه با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به ورود و فرونشینی توده گرد و خاک وسیع عراقی در استان خوزستان هشدار داد.
بر اساس گزارش اداره‌کل هواشناسی خوزستان انتظار می‌رود در روز دوشنبه کاهش دید افقی و کیفیت هوا  با احتمال تداوم آن تا اواسط روز سه‌شنبه (5 اردیبهشت ماه) شاهد باشیم.
بر این اساس اداره‌کل مدیریت بحران استان خوزستان ضمن اعلام تشکیل جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان‌ها، نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم تاکید و اضافه کرده است که فرمانداری‌ها امروز طبق صورت‌جلسه و با هماهنگی اداره‌کل مدیریت بحران، نسبت به تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی تصمیم‌گیری و اقدام کنند.
دراین گزارش اضافه شده است که  کلیه دستگاه‌های مرتبط، مراکز درمانی و بهداشتی و خدماتی شهرستان در حالت آماده باش باشند. همچنین پست‌ها و خطوط انتقال برق و تاسیسات و شبکه‌های آبرسانی مورد بازدید قرار گیرند.
اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان همچنین نسبت به اطلاع‌رسانی به شهروندان به ویژه بیماران، کودکان، سالمندان، مسافران، عشایر، کشاورزان، دامداران، صیادان  و غیره برای رعایت نکات ایمنی و بهداشتی تاکید و از مردم به ویژه بیماران خواسته است که از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند و از ماسک مناسب در هنگام گرد و غبار استفاده کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.