خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۹:۳۸
کد خبر : 37030
Share

علی‌زاده:تقلب در انتخابات جایی ندارد/مردم باتوجه به نیازهای جامعه پای صندوق‌های رای بروند

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم که انتخاباتی پرشور و در شان ملت ایران و در اوج امنیت و سلامت شکل بگیرد، گفت: با نظارت‌ها و سیستم اجرایی که برای انتخابات در نظر گرفته شده است، قطعا جایی برای اشکال و ایراد یا تقلب باقی نمی‌ماند.

معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم که انتخاباتی پرشور و در شان ملت ایران و در اوج امنیت و سلامت شکل بگیرد، گفت:  با نظارت‌ها و سیستم اجرایی که برای انتخابات در نظر گرفته شده است، قطعا جایی برای اشکال و ایراد یا تقلب باقی نمی‌ماند.
حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علی‌زاده در حاشیه سمینار ائمه جمعه استان خوزستان که در حسینیه ثارالله آبادان برگزار شد در جمع خبرنگاران، عنوان کرد : مهم‌ترین اهدافی که در این سمینارها دنبال می‌‌شود، همپوشانی و همفکری ائمه جمعه است که مسائل مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مورد بررسی قرار ‌گیرد.
وی با اشاره به ویژگی این سمینار که در استان خوزستان برگزار شد، گفت: یکی از ویژگی‌های خوب سمینار این است که در آستانه دو انتخابات مهم برگزار شده است؛ از سوی دیگر یکی از رسالت‌های مهم ائمه جمعه هدایتگری افکار و اندیشه‌ها است که باید در خصوص مسائل مربوط به انتخابات، تبادل اطلاعات و اخبار صورت بگیرد.
حجت‌الاسلام علی‌زاده تصریح کرد: محور سخنان ما و پیام آن برای مردم، تاکید بر منویات رهبری و توجه و عمل به سفارش‌ها و توصیه‌های ایشان در انتخابات است.
معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور حضور حداکثری مردم در انتخابات را یکی از سفارشات مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: رهبر انقلاب در خصوص ارتباط و نقش مردم یک نگاه مبنایی دارند و مانند بعضی‌ها نیستند که فقط زمان انتخابات به فکر مردم باشند و فقط به مردم وعده می‌دهند.
وی افزود: نگاه اعتقادی رهبر به حضور حداکثری مردم و نقش آن‌ها در انتخابات است، لذا ایشان به جمهوریت نگاه ویژه‌ای دارند.
معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بر حضور پرشور و آگاهانه مردم در صحنه انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف ازجمله راهپیمایی‌ها و انتخابات‌های مختلف به گونه‌ای تولید قدرت نرم برای کشور و جامعه می‌کند.
وی گفت: برای ما بسیار مهم است که مجریان تلاش کنند همه آنانی که شرایط رای دادن را دارند، امکاناتی برای آن‌ها فراهم شود تا به‌راحتی و سهولت پای صندوق‌های رای بیایند.
علی‌زاده با اشاره به بحث امنیت و سلامت انتخابات بیان داشت: در موضوع امنیت و سلامت انتخابات، دوست و دشمن نگاهشان به انتخابات ایران است، به‌خصوص که انتخابات در این زمان از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم که انتخاباتی پرشور و در شان ملت ایران و در اوج امنیت و سلامت شکل بگیرد و برگزار شود.
وی اظهار داشت: با نظارت‌های موجود و سیستم اجرایی که برای انتخابات در نظر گرفته شده است، قطعا جایی برای اشکال و ایراد یا تقلب باقی نمی‌ماند.
معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به فتنه سال 88، گفت: در جریان فتنه 88 آن‌ها که اعتقاد به تقلب داشتند، بعدها خودشان اعتراف کردند که این موضوع قابل قبول نیست و در جایگاه جمهوری اسلامی چنین چیزی به‌عنوان تقلب وجود ندارد.
وی اظهار داشت: نکته‌ای که از اهمیت بالایی برخوردار است، انتخاب اصلح است و مردم باید باتوجه به ضرورت‌ها و نیازهای جامعه پای صندوق‌های رای بروند.
علی‌زاده بر انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و افزود: امروز در کشور ما مشکلات معیشتی و اقتصادی و زمینه‌های رکود وجود دارد و‌‌ باید مردم کسی را انتخاب کنند که راهکاری برای رفع این مشکلات داشته باشند.
وی در پایان گفت: امیدواریم یک دولت جهادی و انقلابی که بتواند پاسبانی برای آرمان‌های کشور و انقلاب باشد، انتخاب شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.