خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
کد خبر : 36788
Share
تا پایان روز پنجم ثبت‌نام؛

تعداد داوطلبان انتخابات شورای شهر اهواز از 400 نفر گذشت

سرپرست فرمانداری اهواز از ثبت‌نام 404 داوطلب شورای اسلامی شهر تا پایان روز پنجم ثبت‌نام (جمعه، چهارم فروردین‌ماه) خبر داد.

سرپرست فرمانداری اهواز از ثبت‌نام 404 داوطلب شورای اسلامی شهر تا پایان روز پنجم ثبت‌نام (جمعه، چهارم فروردین‌ماه) خبر داد.
دکتر نبی‌الله خون میرزائی با بیان اینکه از روز نخست ثبت‌نام تاکنون 404 داوطلب برای شورای شهر اهواز نام‌نویسی کرده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد 347 نفر مرد و 57 نفر زن هستند.
وی با اشاره به روند رو به رشد ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: ثبت‌نام داوطلبان از روز 30 اسفندماه 95 آغاز شده است و تا 6 فروردین 96 ادامه دارد؛ آمار ثبت‌نام از داوطلبان در الهایی تاکنون 19 نفر بوده است.
خون میرزائی با بیان اینکه  فقط دو روز دیگر تا پایان ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باقی مانده است، گفت: داوطلبانی که قصد ثبت‌نام در این انتخابات را دارند، هرچه سریع‌تر جهت نام‌نویسی به فرمانداری و بخشداری‌های تابعه مراجعه کنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم‌زمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز 29 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.