خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
کد خبر : 36672
Share
رئیس شورای شهر اهواز:

59 سوال شورای شهر تقدیم شهردار اهواز شد

شیرمردی افزود: در حدود 60نامه به شهردار ارسال کردم و پیشنهاد دادم با توجه به اینکه برخی مدیران در شرایط اتهام هستند نسبت به جابجایی این مدیران تصمیم گیری شود؛ شاید اگر به این تذکرها توجه می‌شد، شاهد این اتفاقات تلخ نبودیم. اکنون ما باید از مردم عذرخواهی کنیم

رئیس شورای شهر اهواز در جلسه امروز در صحن علنی شورای شهر سوالات خود را تقدیم شهردار اهواز کرد.
 دکتر هوشنگ شیرمردی گفت: ورود دستگاه امنیتی و دستگیری برخی مدیران شهرداری با توجه به اینکه این دستگاه جزو آگاه ترین دستگاه ها به شمار می رود، نگران کننده است.
وی با اشاره به اینکه به سال جدید نزدیک می شویم گفت:در ایم روزهای منتهی به پایان سال باید شهر را برای استقبال از مهمانان نوروزی و شهروندان اماده کنیم اما متاسفانه با مشکل اخیر مواجه شده ایم که از مردم و اصحاب رسانه عذرخواهی می کنیم.
شیرمردی افزود:در 5 ماه گذشته  حدود ۶۰ نامه به شهردار اهواز ارسال کردم که بخش قابل توجهی از این نامه ها تذکر در خصوص اتفاقات اخیر بود چرا که با مشاهده روند کاری پیش گرفته در برخی مناطق و سازمان ها اوضاع را مساعد نمی دیدم.
رئیس شورای شهر اهواز بیان کرد: قرار بود جلسه امروز به صورت غیرعلنی با حضور شهردار برای رفع ابهامات و شبهات برخی از اعضا برگزار شود چرا که اعضای شورا توضیحات شهردار  را نشنیده بودند اما به اصرار برخی اعضا این جلسه علنی شد.هر چند که تمایلی به برگزاری جلسات غیر علنی ندارم.
شیرمردی خاطرنشان کرد: انتظار من با توجه به شناختی که از شهردار داشتم بیش از این ها بوده است.اما اکنون با توجه به مسایل پیش آمده معتقدم سیستم شهرداری با ضعف مدیریت مواجه است که جا دارد شهردار اهواز نسبت به سرو سامان دادن به اوضاع دوچندان تلاش کند.
وی اظهار کرد:برخی از دوستان از ما گلایه دارند که نباید در باره مسایل رخ داده اظهار نظر کرد اما مردم از ما انتظار شفاف سازی دارند هرچند که باید گفت میزان و  ملاک، شرایط حال حاضر افراد است چرا که‌ ورود کردن دستگاه های امنیتی  که جزء آگاه ترین و رصدگرترین دستگاه ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی است نگران کننده است.
شیرمردی افزود: در حدود 60نامه به شهردار ارسال کردم و پیشنهاد دادم با توجه به اینکه برخی مدیران در شرایط اتهام هستند نسبت به جابجایی این مدیران تصمیم گیری شود؛ شاید اگر به این تذکرها توجه می‌شد، شاهد این اتفاقات تلخ نبودیم. اکنون ما باید از مردم عذرخواهی کنیم چرا که مسائل بسیار فراتر از این است. اگر این مسائل صحت داشته باشد به شخصه از شهردار می خواهم استعفای خود را تقدیم کند.
وی در پایان گفت نزدیک به 15 هزار سوال با مستندات لازم جهت ارائه به شهردار برای پاسخگویی ایشان در دست دارم که بنا به ضیق وقت و شرایط نامناسب فعلی تنها به 59 سوال آن اکتفا نمودم که این سوالات را برای پاسخگویی شهردار  به آن ها تقدیم نمودم که انتظار می رود شهردار در فرصت ده روزه مطابق قانون به آنها پاسخ دهد و برای دفاع از جواب های خود درصحن شورا حضور یابد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.