خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
کد خبر : 36581
Share
توضیحات مدیر تیم‌های پایه صنعت نفت آبادان در خصوص اتهام تبانی به این باشگاه:

تا رفع کامل سوءظن‌ها، پیگیر تهمت‌های وارده هستیم

مدیر تیم‌های پایه صنعت نفت آبادان گفت: باشگاه صنعت نفت آبادان این حق را برای خود قائل است که نسبت به پیگیری اتهام بی‌ربط باشگاه نفت و گاز گچساران از خود دفاع کند و تهمت‌های ناروای وارد شده را تا رفع کامل سوءظن‌ها دنبال کند.

مدیر تیم‌های پایه صنعت نفت آبادان گفت: باشگاه صنعت نفت آبادان این حق را برای خود قائل است که نسبت به پیگیری اتهام بی‌ربط باشگاه نفت و گاز گچساران از خود دفاع کند و تهمت‌های ناروای وارد شده را تا رفع کامل سوءظن‌ها دنبال کند.
عقیل رشیدی در رابطه با اتهامی که در برخی رسانه های غیر رسمی و فضای مجازی، مبنی بر وجود تبانی در بازی تیم نوجوانان این باشگاه مقابل برق شیراز منتشر شده است، اظهار کرد: تیم برق شیراز شب پیش از دیدار با تیم نوجوانان صنعت نفت آبادان، شیراز را به مقصد آبادان ترک کرد و صبح روز بازی به آبادان رسید.
وی افزود: این ر حالی ست که سرمربی آبادانی تیم برق شیراز بازیکنان خود را به خانه پدری خود در کوی ذوالفقاری برده و اعضای تا ظهر بازی در یک اتاق به استراحت پرداختند.
مدیر تیم‌های پایه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: این اتفاق در روزی رخ داده است که آبادان هوای کاملا غبارآلودی را تجربه می‌کرد و آلودگی هوا نیز بر ناکامی نماینده شیراز مزید بر علت شد.
رشیدی یادآور شد: تیم برق شیراز نیز به دور بعدی رقابت‌ها صعود کرده بود و برد، مساوی و یا باخت این تیم مقابل ما هیچ توفیقی به حال آنها نداشت، بنابراین سرمربی این تیم احتمالا به این خاطر که به بازیکنان خود در دور بعدی رقابت‌ها نیاز دارد، دو یا سه بازیکن خود را در ترکیب اصلی قرار نمی‌دهد.
وی در تشریح اتفاقات این دیدار، تاکید کرد: در آغاز بازی و در نیمه نخست، تیم ما یک گل زد و سه یا چهار گل را نیز هدر داد و دو پنالتی نیز برای تیم ما گرفته نشد تا در اواخر نیمه نخست، یک گل نیز توسط بازیکنان برق به ثمر برسد این نیمه با حساب یک بر یک مساوی خاتمه یابد.
مدیر تیم‌های پایه صنعت نفت آبادان افزود: تیم نوجوانان نفت آبادان که در یکی از روزهای خوب خود قرار داشت، از آغاز نیمه دوم تیم برق را به توپ بست تا به نتیجه لازم دست یابد و در این حین، نفتی‌ها دو گل دیگر را نیز به ثمر رساندند تا نتیجه بازی سه بر یک شود.
رشیدی عنوان کرد: سرمربی تیم برق نیز که شاهد عقب افتادن تیمش بود، سه بازیکن اصلی خود را که از ترکیب خارج کرده بود به زمین بازی آورد تا اختلاف برای این تیم بیشتر نشود، اما بازیکنان نفت در روزی که فوق‌العاده کار کرده بودند، در نهایت نماینده شیراز را با نتیجه شش بر یک از پیش روی برداشتند.
وی ادامه داد: اما از سوی باشگاه نفت و گاز گچساران اتهاماتی به باشگاه صنعت نفت مبنی بر وجود تبانی در این دیدار وارد شده است که در ابتدا سعی کردیم خویشتن‌داری کرده و پاسخ این اکاذیب را ندهیم، اما رفته رفته این تهمت‌ها جنبه جدی‌تری به خود داد و تا مرز توهین به باشگاه با اسم و رسمی چون نفت آبادان که به ویژه در تیم‌های پایه آوازه خوشنامی بسیاری دارد، رسید.
مدیر تیم‌های پایه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران که درگروه سوم این رقابت‌ها قراردارد، تمام مسابقات دور رفت خود را به حریفان واگذار کرده و تنها با یک امتیاز به دور برگشت گام نهاده است، در حالی که در روزهای آخر این مرحله این تیم قعرنشین لیگ بوده است، اگر مبنی بر تبانی بوده است، این تیم نیز مقابل حریف صعود کرده خود در بوشهر در دقایق آخر به برتری رسیده است و باید نتیجه آن بازی را نیز تبانی خواند.
رشیدی با عنوان اینکه نماینده گچساران بدون اطلاع از شرایط این دیدار به تاخیر 30 دقیقه‌ای تیم ما در زمین اعتراض کرده، یادآور شد: در رابطه با این موضوع نیز باید گفت که در روز شنبه ٣۰ بهمن‌ماه به علت پدیده گرد و غبار و هجوم ریزگردها به استان خوزستان از جمله شهرستان آبادان امکان برگزاری این مسابقه وجود نداشت و تمام مدارس، ادارات استان در این روز تعطیل اعلام شده بود، اما چون این مسابقات باید به‌طور همزمان در یک روز برگزار می‌شد، با تشخیص داوران و ناظر فدراسیون، مسابقه رأس ساعت مقرر برگزار شد.
وی گفت: باشگاه‌ صنعت نفت آبادان همواره با ناپاکی‌های فوتبال در جدل بوده و این وصله‌ها به تیم‌های پایه این باشگاه نمی‌چسبد، صنعت نفت از ناپاکی‌های فوتبال ایران ضربه‌های زیادی را متحمل شده و خود زخم خورده این موارد است و هیچگاه به این گونه اقدامات ناشایست ورود نخواهد کرد.
مدیر تیم‌های پایه صنعت نفت آبادان در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه صنعت نفت آبادان نیز این حق را برای خود قائل است که نسبت به پیگیری اتهام بی‌ربط باشگاه نفت و گاز گچساران از خود دفاع کند و تهمت‌های ناروای وارد شده را تا رفع کامل سوءظن‌ها دنبال کند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.